smart tarkistaa city coupe´-malleja Euroopassa, tarkistus ei koske Veho Groupin maahantuomia autoja

smart kutsuu Saksassa tarkastukseen noin 58 000 smart city coupe´-mallia, joista tarkastetaan etuakselin alapallonivelet. Asiakkaat, jotka omistavat vuosina 1998 - 2000 valmistetun, tämän tarkastuskutsun piiriin kuuluvan auton, kutsutaan tarkastukseen. Liiallinen kuluminen voi johtaa etuakselin alapallonivelen vikaan. smart-huoltopisteet tarkastavat nivelet ja tuloksen perusteella nivelet tarvittaessa vaihdetaan. Tarkistus ei koske Veho Groupin maahantuomia autoja. Mutta Veho Group tulee ottamaan yhteyttä myös ennen maahantuonnin aloitusta (keväällä 2003) tai muuten Suomeen maahantuotujen autojen omistajiin. Tarkistus koskee Suomessa noin 70 autoa. Lisätietoja: Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab tel. 050 383 4490 Markku Isoksela, jälkimarkkinointipäällikkö, Veho Group Oy Ab tel. 0500 501738

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.