smartin uusi suunta hyväksytty - smart keskittyy fortwo-malliin

DaimlerChrysler AG:n johto on hyväksynyt toimenpiteet, joilla yhtiö keskittyy jatkossa smart fortwo-malliin, mukaanlukien aikomukset päättää smart forfourin tuotanto. DaimlerChrysler ja Mitsubishi Motors Corporation ovat allekirjoittaneet aiesopimuksen, jonka pohjalta käydään virallisia neuvotteluja pyrkimyksenä päästä sopimukseen smart forfourin tuotannon päättämiseksi.

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.