Tarkennus: Tapahtuma Veho Mercedes-Benz Airportissa, Vantaalla, Ohtolankatu 10.

Kansallinen museopäivä ja Mercedes-AMG 50-vuotis juhlakiertue lauantaina 10.6.2017.

Esitämme ystävällisen kutsun saapua tutustumaan Mercedes-Benz Klubin hienoihin klassikoihin vuosikymmenien varrelta ja samalla juhlistamaan AMG 50-vuotista historiaa uusilla AMG-malleilla ja unelma-autoilla.

Lauantaina 10.6. klo 10.00 Suomen Mercedes-Benz Klubin asiantuntija Anssi Juutilainen kertoo näyttelyn harvinaisimmista autoista sisällä myymälässä, suomalaisen historian omaavasta Mercedes-Benz ”Waxenbergerin” historiasta ja siitä miten auto liittyy AMG:hen sekä yksityisomistuksessa olevasta Mercedes-Benz 200  Cabriolet B Lang-mallista vuodelta 1936.

Näyttely on avoinna yleisölle klo 10-16 ja tapahtumassa on koeajettavissa Mercedes-AMG Dream Cars –kiertueen autot, mm. Mercedes-AMG E 63 , GLC 43 Cóupe ja GT S, sekä Mercedes-Benz SLC 200, E Coupe´ 400, GLE 500 e, S Coupe´400 ja C 300 Cabriolet.

Lisätiedot

Karin Bäcklund, Veho Oy Ab, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, puh. 050 3834490 karin.backlund@veho.fi

Pekka Koski, Veho Henkilöautot, lehdistöpäällikkö, puh. 0400 210 490, pekka.koski@veho.fi

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.