Tarkennus: Tapahtuma Veho Mercedes-Benz Airportissa, Vantaalla, Ohtolankatu 10.

Kansallinen museopäivä ja Mercedes-AMG 50-vuotis juhlakiertue lauantaina 10.6.2017.

Esitämme ystävällisen kutsun saapua tutustumaan Mercedes-Benz Klubin hienoihin klassikoihin vuosikymmenien varrelta ja samalla juhlistamaan AMG 50-vuotista historiaa uusilla AMG-malleilla ja unelma-autoilla.

Lauantaina 10.6. klo 10.00 Suomen Mercedes-Benz Klubin asiantuntija Anssi Juutilainen kertoo näyttelyn harvinaisimmista autoista sisällä myymälässä, suomalaisen historian omaavasta Mercedes-Benz ”Waxenbergerin” historiasta ja siitä miten auto liittyy AMG:hen sekä yksityisomistuksessa olevasta Mercedes-Benz 200  Cabriolet B Lang-mallista vuodelta 1936.

Näyttely on avoinna yleisölle klo 10-16 ja tapahtumassa on koeajettavissa Mercedes-AMG Dream Cars –kiertueen autot, mm. Mercedes-AMG E 63 , GLC 43 Cóupe ja GT S, sekä Mercedes-Benz SLC 200, E Coupe´ 400, GLE 500 e, S Coupe´400 ja C 300 Cabriolet.

Lisätiedot

Karin Bäcklund, Veho Oy Ab, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, puh. 050 3834490 karin.backlund@veho.fi

Pekka Koski, Veho Henkilöautot, lehdistöpäällikkö, puh. 0400 210 490, pekka.koski@veho.fi

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.