Uuden Mercedes-Benz S-sarjan kotimaan lehdistöesittely ja koeajo keskiviikkona 23.8.

Esitämme ystävällisen kutsun saapua tutustumaan Mercedes-Benz- henkilöautomalliston uudistuneeseen lippulaivaan. Tilaisuus järjestetään Veho Mercedes-Benz Airportissa, osoitteessa Ohtolankatu 10, Vantaa.

Tilaisuuden ohjelma:

12:00  Miten maailman parasta autoa voi vielä parantaa ?

Tuote-esittely tuotepäällikkö Pauli Eskelinen

13:00  Lounas ja koeajot porrastetusti

16:00 Tilaisuus päättyy

Pyydämme ystävällisesti teitä vahvistamaan osanottonne viimeistään perjantaina 18.8.2017 osoitteella pekka.koski@veho.fi

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.