UUDET MERCEDES-BENZ A-SARJAN AUTOT HIFK:N PELAAJILLE

UUDET MERCEDES-BENZ A-SARJAN AUTOT HIFK:N PELAAJILLE Veho Oy Ab ja Oy HIFK Hockey Ab solmivat yhteistyösopimuksen kausille 2003-2004, 2004-2005 ja 2005-2006. Mahdollisille lisäkausille on Veholla optio. Yhteistyösopimus koskee Mercedes-Benz - tai smart -merkkisiä henkilöautoja. Helsingin Jäähallissa luovutettiin torstaina 28.10.2004 punaisia, uusia Mercedes-Benz A-sarjan autoja HIFK:n pelaajille. Yhteisopimukseen kuuluu n. 35 Mercedes-Benz A-sarjan autoa, muutama jo aiemmin luovutettu C-sarjan auto sekä Mercedes-Benz Vito. Myös DaimlerChryslerin uusin Vehon edustama merkki, smart, on jo käytössä joukkueella. Yhteistyösopimukseen liittyy Mercedes-Benzin näkyvyys HIFK:n nykyisen kauden peliasuissa. Näkyvyyttä voidaan hyödyntää erilaisessa tapahtumamarkkinoinnissa, kuten kotiotteluissa, asiakastilaisuuksissa, ja näyttelyissä. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteesta: Sivumme ovat uusiutuneet, lehdistökuvapankin löydät nyt osoitteesta: www.mercedes-benz.fi / VALITSE Mercedes-maailma / VALITSE Lehdistö HIFK-kuvat löytyvät henkilöautot A-sarja Tapahtumat ja näyttelyt -kansiosta. Kuvassa 1 Veho Groupin toimitusjohtaja Jan-Martin Börman ohentaa HIFK:n pelaaha Jere Karalahdelle uuden A-sarjan avaimet. Kuvassa myös Vehon toimitusjohtaja Esa Mäkinen, markkinointipäällikkö Jonne Luomala ja HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen. Kuvassa 2 uusi Mercedes-Benz jäällä luovutustilaisuudessa.. käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Lisätietoja: Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group, puh. 010 569 2202 Jonne Luomala, markkinointipäällikkö, Veho Oy Ab puh. 010 569 2242 Pentti Matikainen, toimitusjohtaja, Oy HIFK Hockey Ab, puh. 09-4777 020 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/29/20041029BIT20330/wkr0007.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.