Veho-blogi on avattu

Kiitos, kun olet löytänyt tiesi blogiimme. Avasimme tämän, koska halusimme löytää uuden väylän, jonka kautta pystyisimme palvelemaan asiakkaitamme, sidosryhmiämme, kumppaneitamme ja henkilöstöamme. Toivomme, että saamme tätä kautta sopivan kanavan vaihtaa ajatuksia kanssasi eri asioiden ja ilmiöiden tiimoilta.

.

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.