Veho Hyötyajoneuvot aloittaa katsastustoiminnan Pirkkalan toimipisteessä

Veho laajentaa katsastustoiminnan kolmanteen toimipisteeseen ja tarjoaa katsastuspalvelut 2.1.2017 alkaen myös Pirkkalan hyötyajoneuvokeskuksessa. Tampereen läntisen ohitustien varressa sijaitsevassa toimipisteessä katsastetaan kaikki ajoneuvoluokat mopoautoista raskaisiin ajoneuvoyhdistelmiin. Isoista korjaamoalan toimijoista Veho on ainut katsastuspalveluita tarjoava yritys.

”Olemme Tampereen seudulla ensimmäinen huoltokorjaamo, joka tarjoaa myös katsastuspalvelut. Haluamme tarjota asiakkaillemme kaikki palvelut vaivattomasti samasta paikasta yhden luukun periaatteella”, kertoo Veho Hyötyajoneuvojen Keski-Suomen aluejohtaja Rami Keinänen.

Pirkkalan lisäksi Espoon KehäVehon toimipiste tarjoaa katsastuspalvelut henkilöautoista raskaisiin ajoneuvoyhdistelmiin ja Vantaan Veho Mercedes-Benz Airportin toimipiste henkilö- ja pakettiautoille. Muut Vehon toimipisteet palvelevat asiakkaita katsastusasioissa yhteistyökumppaniverkoston avulla.

Tiedotteeseen liittyviä lisätietoja:

Veho-konsernin media-arkisto, tiedotteet ja kuvat löytyvät osoitteesta http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab

Lisätietoja myös www.vehotrucks.fi/katsastus

Rami Keinänen, aluejohtaja, Keski-Suomi, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050-5600008, rami.keinanen@veho.fi

Antti Kivilaakso, katsastustoimen päällikkö, Veho Oy Ab, puh. 050-4674471, antti.kivilaakso@veho.fi

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050-4421522, nina.uschanov@veho.fi

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.