• Veho Oy Ab/

Veho Hyötyajoneuvot ja Mercedes-Benz Power Truck Show:ssa: Kuljettajan mukavuus ja ajo-ominaisuudet yli muiden

• Power Truck Show Alahärmässä 12.-13.8.2016
  • Veho Hyötyajoneuvot ja Mercedes-Benz mukana tutulla osastolla U135/U136
  • Osastolla esillä laaja kattaus asiakkaiden kuorma-autoja sekä Mercedeksen koko paketti- ja tila-automallisto
  • Mercedes-Benzillä kuljettajan mukavuus ja ajo-ominaisuudet yli muiden
  • Fuel Duel -kulutusvertailut jatkaneet menestystä – mukana messuilla Mercedes-Benz Actros ja Citan
  • Mercedes-Benz Collection Shopissa paljon hyviä messutarjouksia

Power Truck Show on vakiinnuttanut asemansa Suomen ja Pohjoismaiden yhtenä suurimpana kuljetusalan messu- ja autonäyttelytapahtumana. Koko perheen tapahtuma järjestetään Alahärmässä 12.–13.8.2016. Messualue on avoinna perjantaina ja lauantaina klo 10.00-18.00. Tapahtuma jatkuu lauantaina valoshow:lla klo 18.00-23.00.

Veho Hyötyajoneuvot ja Mercedes-Benz esittelee osastollaan (U135/U136) laajan ajoneuvomallistonsa. Kuorma-autoista Fuel Duel Actrosia lukuun ottamatta kaikki autot ovat asiakasautoja. Paketti- ja tila-autoista esillä on koko laaja mallisto V-sarjasta Sprinteriin. Messuosaston ajoneuvoja yhdistää yksi asia ylitse muiden: kuljettajan mukavuus ja ajo-ominaisuudet. On sitten kyse V-sarjalaisesta tai Actrosista, Mercedeksen ratkaisut sekä innovaatiot takaavat vaativillekin ammattilaisille aina ehdottoman ajonautinnon.

Veho Hyötyajoneuvojen ja Mercedes-Benzin messuosastolla ovat esiteltävinä seuraavat Mercedes-Benzin ajoneuvot:

•  Actros 3563 NLA 8x4 -hakeauto, GigaSpace-ohjaamolla, tasalattialla ja 12-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla varustettuna.
  •  Actros 2651L DNA 6x2 -säiliöauto, BigSpace-ohjaamolla, tasalattialla ja 12-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla varustettuna.
  •  Arocs 3663 VLA 8x4 -trippeli puuauto, Finland Edition, StreamSpace-ohjaamolla, tasalattialla ja 16-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla varustettuna.
  •  Arocs 3258 L 8x4 -koukkuauto, ClassicSpace-ohjaamolla ja 16-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla varustettuna.
  •  Actros 2551 L 6x2 Fuel Duel, StreamSpace-ohjaamolla, tasalattialla, 12-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla ja ennakoivalla vakionopeudensäätimellä (Predictive Powertrain Control) varustettuna.
  •  Actros 2651 LS DNA 6x2 Uniq-rekkaveturi + Uniq B-linkki, GigaSpace-ohjaamolla, tasalattialla ja 12-vaihteisella Mercedes Powershift -vaihteistolla varustettuna.
  •  V-sarja 250 BlueTEC keskipitkä A2 -tila-auto AMG Line -paketilla. AMG Line -pakettiin kuuluu mm. urheilullinen alusta, AMG-puskurit, takapuskurin krominen suojalista ja sivuhelmat, takaspoileri, avattava takaikkuna sekä 19” AMG-kevytmetallivanteet. Lisäksi autossa mm. automaattivaihteisto, ilmastoidut istuimet myös matkustamossa, jäähdytettävä/lämmitettävä säilytyslokero, panoraamalasikatto, ajoavustinpaketti sisältäen katveavustimen, Pre-Safe-ennakoivan turvallisuusjärjestelmän sekä kaista-avustimen.
  •  Citan Fuel Duel 109CDI keskipitkä A2 -pakettiauto.
  •  Vito 119CDI 4x4 pitkä A3 -pakettiauto. Autossa mm. automaattivaihteisto, kuljettajan mukavuusistuin, pysäköintipaketti, lisälämmittimen kaukokäyttö, kaista-avustin ja nahkaratti, Intelligent Light System ILS sekä sisätilan kromipaketti.
  •  Sprinter 319CDI extrapitkä A4 -retkeilyauto. Autossa mm. automaattivaihteisto, sivutuuliavustin, monitoimiohjauspyörä, peruutuskamera, kaista-avustin sekä Kyrön Verhoomon matkailuautovarustelu.

Fuel Duel -kulutusvertaulut jatkaneet menestyksen tiellä. Tänä vuonna Fuel Duelissa myös pakettiautot. Messuilla mukana Fuel Duel Actros ja Citan

Fuel Duel -kulutustestit ovat jatkaneet menestystään myös tänä vuonna. Messuilla mukana Mercedes-Benz Actros 2551 L 6×2 toisen sukupolven moottorilla varustettuna sekä Mercedes-Benz Citan 109CDI keskipitkä A2.

Fuel Duel -testeissä polttoaineen kulutus dokumentoidaan kuorma-autojen osalta FleetBoard-telematiikkajärjestelmän avulla ja pakettiautoissa käytetään Driveco-ohjelmistoa. Vertailutestin avulla asiakkaalla on mahdollisuus todeta Mercedes-Benz-paketti- ja kuorma-autojen taloudellisuus vertaamalla niitä omaan samassa ajotehtävässä olevaan ajoneuvoon. Testit suoritetaan asiakkaan normaalissa työtehtävässä.

Mercedes-Benz Collection Shopissa paljon hyviä messutarjouksia

Mercedes-Benz Collection Shopissa myynnissä erilaisia trucker-henkisiä tuotteita lippalakeista lasten leluihin. Tule tekemään hyviä löytöjä messuhintaan.

Lapsille jaamme osastollamme Mercedes-Benz-ilmapalloja.

Osastollamme voit myös testata taitosi jalkapallon pompottelukilpailussa ja saada alennuskupongin Mercedes-Benz Collection Shopiin.

Lisätietoa tapahtumasta: www.mercedes-benz.fi/tapahtumat. Päivitämme myös Facebook-sivujamme koko messujen ajan osoitteessa www.facebook.com/mercedesbenzsuomitrucks.

Tiedotteeseen liittyviä lisätietoja:

Veho-konsernin media-arkisto, tiedotteet ja pienet kuvat löytyvät osoitteesta http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab

Lisätietoja myös www.vehotrucks.fi ja www.mercedes-benz.fi ja http://media.daimler.com/.

Jouni Kummala, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0400-883299, jouni.kummala@veho.fi

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050-4421522, nina.uschanov@veho.fi