Veho ja Nummi-tuotteet yhteistyöhön

NUMMI-huoltoverkosto laajentuu Vehon palveluverkostoon lokakuussa.

Veho Oy Ab ja Wipro Infrastructure Engineering Oy ovat tehneet huoltosopimuksen NUMMI-tuotteista 1.10.2018 alkaen. Veho Kuopion, Oulun, Pirkkalan, Raaseporin, Rovaniemen, Seinäjoen ja Vantaan Ansakujan toimipisteet tulevat toimimaan NUMMI-tuotteiden virallisina huoltopisteinä. Näistä toimipisteistä saa NUMMI-kippien ja komponenttien huolto-, korjaus- ja varaosapalvelua.

”Nyt solmittu yhteistyö tukee vahvasti Vehon suunnitelmia asiakkaan auton kokonaisvaltaisesta ylläpidosta samalla pysähdyksellä”, taustoittaa Veho Hyötyajoneuvoliiketoiminnan johtaja Rami Keinänen.

Rami Keinänen, johtaja, Veho Hyötyajoneuvot, Veho Oy Ab, puh. 050 560 0008 rami.keinanen@veho.fi

Mika Simolin, kenttäpäällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, Veho Oy Ab. puh. 010 569 2737 mika.simolin@veho.fi

Veho on suomalainen 1939 perustettu autokaupan yritys, joka toimii myös Ruotsissa ja Baltiassa. Vehon merkki- ja mallivalikoimasta löytyy jokaiselle ja jokaiseen tilanteeseen sopiva auto, huolto, varaosa tai autonvuokraus. Yrityksille Veho tarjoaa monipuoliset palvelut ja kuljetusratkaisut henkilöautoista raskaisiin kuorma-autoihin. Joskus auton omistaminen ei ole paras vaihtoehto. Silloin käytettävissä ovat Veho Go -liikkuvuuspalvelut.

www.veho.fi

Twitter @VehoSuomi