• Veho Oy Ab/

Vehon mukana Kovasen ”Tolpalla tavataan” -taksitapahtumassa 28.1.2018 Helsingin Jäähallissa

Kovanen jatkaa perinteikästä yhteistyötä Vehon ja Mercedes-Benzin kanssa. Veho on mukana Kovasen ”Tolpalla tavataan”-taksitapahtumassa sunnuntaina 28.1.2018 klo 11-16 Helsingin Jäähallissa.

Tapahtumassa on koeajettavissa markkinoiden monipuolisin taksikalusto mm. Suomen suosituin taksimalli Mercedes-Benz E-sarja sekä suositut Vito ja V-sarja. Näiden lisäksi kalustonäyttelyssä on mahdollisuus tutustua Mercedes-Benz tila-autojen korirakentamiseen ja sen eri vaihtoehtoihin. Lisäksi tapahtumassa ovat läsnä Vehon ammattitaitoinen myynti- ja huoltohenkilöstö kertomassa lisää Mercedes-Benz-mallistosta ja Vehon palvelulupauksesta.

Mercedes-Benz jatkoi vahvana taksiykkösenä Suomessa vuonna 2017

Uusia Mercedes-Benz-takseja toimitettiin 741 kappaletta vuonna 2017, ja markkinaosuus oli 28,9 prosenttia (+ 16,3 %).  Suomen kolmen eniten myydyn taksimallin joukossa on kaksi tähtikeulaista autoa. Maan ehdottomasti suosituin taksimalli on edelleen E-sarja 464 auton toimituksilla (+33,7%). Listan kolmantena on Sprinter 137 autolla.

Lisätietoja

Antti Kaminen, myyntipäällikkö, taksit, Veho Oy Ab, puh. 050 345 3151, antti.kaminen@veho.fi

Veho Oy Ab

Veho on Suomen johtava autokaupan yritys, joka toimii myös Ruotsissa ja Baltian maissa. Veho perustettiin 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta sekä auto- ja varaosalogistiikkapalveluista. Liikevaihto 2016 oli 1.213 miljoonaa euroa ja työntekijöitä konsernissa on 1 880.

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490