600 000 euron kenojättipotti Kouvolaan

Fanfaarit törisivät Kouvolassa sunnuntaina (krs 41/09), kun paikkakunnalle osui jättisumma Kenosta. 10-tason Keno kertautui pelaajalleen 600 000 euron voittona. Kolmen euron panos oli pistetty poikimaan Kauppalankatu 29:n R-Kioskilla. VUODEN TOINEN 600 000 EURON KENOVOITTO 600 000 euron voitot ovat Kenossa harvinaisia. Tänä vuonna vastaavan kokoinen voitto on tullut vain Hämeenlinnaan maaliskuussa (krs 11/09), jolloin Kenosta paukahti saman kaliberin summa niin ikään 10-tasolla. Seuraavaksi suurin voitto tältä vuodelta on 500 000 euroa, joka napsahti kesäkuun puolivälissä (krs 25/09) Hyvinkäälle. Kolmossijalle pääsee elokuun alusta (krs 32/09) 400 000 euron voitto, jonka kääräisi taskuihinsa savonlinnalainen veikkaus.fi:n pelaaja. Kaikkien aikojen isoin kenovoitto, tasan kaksi miljoonaa euroa, osui helsinkiläiselle pelaajalle huhtikuussa 2008. Lisätietoa Kenon voittotilastoista löytyy veikkaus.fi:stä osoitteesta https://www.veikkaus.fi/info/pelitilastot/voittotilastot/kenon_suurvoitot.html