Hollolaan heilahti Viking Lotosta 191 000 euroa

Suomalaispelaajat saivat Viking Lotossa muutaman viikon tauon jälkeen taas syytä juhlaan, kun yksi kierroksen 41/2009 kolmesta täysosumasta osui sinivalkoiseen kuponkiin. Suomalaisvoittaja kuittaa kuusi oikein -tuloksellaan mukavat 191 000 euroa. Suomalaispelaajille Viking Loton täysosuma oli tänä vuonna jo viidestoista. Onnekas rivi oli laadittu Hollolassa Keskuskadun R-kioskilla. Onnetar vieraili Hollolassa jo elokuussa. Kierroksella 32/2009 hollolalaispelaajan kenoriviin osui 20 000 euron voitto. Tuolloin voitokas 8-tason kenokuponki rastitettiin niin ikään Keskuskadun R-kioskilla. Keskiviikkoilta tarjosi VikingPlussan kuponkiinsa rastittaneelle pelaajalle illan toiseksi parhaan suomalaistuloksen. Yksi onnekas kuittaa 4+2 -tuloksen sisältävällä kupongillaan mukavat 12 400 euroa.