Imatralle 200 000 euron kenopotti - 50 000 euroa Nurmijärvelle

Viikonloppu (krs 49/09) oli kenopelaajien riemujuhlaa. Sunnuntaina Imatran Ensontien R-kioskilla pelattu 10-tason Keno napsautti pelaajalle huiman 200 000 euron jättipotin. Osatta ei jääty lauantainakaan (krs 49/09), kun illan kenoarvonta toi hyvät rahat nurmijärveläiselle nettipelaajalle. Euron panostus 9-tason kenoriviin toi 50 000 euron potin. Kenossa suurien summien voittoputki Kenossa on jaettu viime aikoina jaettu useampia 200 000 euron voittoja. Kenon voittoputki alkoi Savonlinnassa toissa lauantaina (kierros 48/09), kun kaupunkiin napsahti muhkeat 200 000 euroa Savonlinnan Prismassa pelatulle kupongille. Heti sunnuntaina (krs 48/09) 5 hengen porukka nappasi yhteensä 200 000 euroa, josta kullekin pyörähti sievoiset 40 000 euroa. Tuolloin onnekas kenorivi osui Savonlinnan Sokoksella rastittuun porukkakuponkiin.