Jokerin kahden kimpasta kilahti lähes 180 000 euroa Jyväskylään

Lauantain lotto- ja jokeriarvonnoissa (krs 34/09) ei päästy täysosumien makuun, mutta kahden pelaajan kimppajokeriin osui 6 oikein -tulos. Onnekas osuma tuo kaksikolle 179 114,90 euron voiton. Molemmat kuittaavat siis noin 90 000 euron kahisevat. Kahden kimppa pelattiin Jyväskylässä Kukkumäen Teboililla. JOKERIN YKSISUUNTAISTEN KESTO- JA IKIPELIEN MYYNTI LOPETETAAN Veikkauksen Keskiviikko- ja Lauantai-Jokeri uudistuvat marraskuussa. Yksisuuntaiset jokeripelit loppuvat uudistuksen yhteydessä. Tämän vuoksi Jokerin yksisuuntaisia (osallistumistapa A tai B) kestoja ja ikipelejä voi maanantaista 24. elokuuta lähtien pelata vain viikoksi kerrallaan. Kaksisuuntaisia Jokerin kesto- ja ikipelejä voi pelata normaaliin tapaan, mutta kestojen peliehdot muuttuvat uudeksi Jokeriksi, mikäli pelin kesto ulottuu uudistukseen saakka.