Kajaaniin, Mikkeliin ja Hyvinkäälle 58 000 euron monivetovoitot

Tiistain kierros 6/10 läväytti SM-liigaan pureutuneesta Monivedosta kolme kukkeaa 58 773,90 euron voittoa ympäri Suomen. Yhdistelmä TPS - Lukko (1 – 5), Tappara - HIFK (1 – 5), JYP - Kärpät (1 – 0) loihti huikealla 293869,91-kertoimella kullekin pelaajalle 50 sentin panoksella 58 773,90 euroa. Kolme valistunutta urheiluveikkaajaa olivat veikkaus.fi:n asiakkaita Kajaanista, Mikkelistä ja Hyvinkäältä. VANCOUVER JA LISÄRAHAKOHTEET - URHEILUVEDONLYÖJIEN RIEMUVIIKOT Vancouverin olympiakisojen ollessa kuumimmillaan voi Veikkauksen urheiluvedonlyöjäasiakkailla sanoa olevan kissanpäivät. Olympialaisten kunniaksi monissa Superkaksari-kohteissa on jaossa lisärahaa. Viikonloppuna 10 000 euroa ekstraa jaetaan esimerkiksi mäkihypyssä sekä naisten yhdistelmähiihdossa ja ampumahiihdossa. Lisärahakohdetarjonta listattuna https://www.veikkaus.fi/info/urheilua/vancouver2010/lisarahat.html