Karkkilan käsittämätön onni jatkui – nyt 1,5 miljoonaa Viking Lotossa

Uskomatonta mutta totta: Viking Lotossa on alkuvuoden aikana saatu Suomeen kolme täysosumaa, jotka kaikki ovat osuneet 9 000 asukkaan Karkkilaan. Keskiviikon Viking Loton arvonta (kierros 6/2010) kajautti Suomen ”makeimpaan kaupunkiin” 1,5 miljoonaa euroa riihikuivaa rahaa. Täysosuma napsahti linja-autoaseman R-kioskille, eli tismalleen samaan myyntipaikkaan kuin kolme viikkoa aiemminkin. Toista 1,5 miljoonan euron kuusi oikein -tulosta juhlittiin Tanskassa. Karkkilan voittorumba starttasi tammikuussa, kun kierroksella 2/2010 kymmenen hengen porukka kuittasi Karkkilan Siwassa pelatulla kuusi oikein -rivillään noin 360 000 euroa. Viikkoa myöhemmin (kierros 3/10) linja-autoaseman R-kioskissa rastitettuun viiden hengen porukkariviin osui yksi kierroksen kolmesta täysosumasta. Onnekkaat kuusi oikein -kuponkien omistajat pääsivät jakamaan noin 250 000 euron arvoista rahasummaa. Onnetar hymyili Viking Lotossa tällä viikolla Karkkilan lisäksi myös muille paikkakunnille, sillä Viking Plus lisävoittoluokista löytyi 4+2 oikein -tulos, joka pyöräytti 34 000 euron voiton eteläsavolaiselle pikkupaikkakunnalle. Lisäksi Viking Loton 5+lisänumero -tulos toi noin 20 000 euron voitot Ulvilaan, Forssaan, Keravalle, Helsinkiin, Lempäälään ja Siuntioon. Viking Loton täysosumakierroksella Onnennumeroksi arvottiin 45. Koska Onnennumero ei osunut 6 oikein -riviin (1,2,7,23,29,42), jatkuu onnennumeropotin metsästys ensi viikollakin. Tuolloin Viking Lotossa tavoitellaan noin 7,4 miljoonaa euroa.