Keno keikautti Tampereelle 50 000 euroa

Veikkaus.fi:ssä pelannut tamperelainen pelaaja koki iloisen yllätyksen kierroksen 44/09 tiistai-iltana voittaessaan 50 000 euroa Kenosta. Pelaaja onnistui saamaan 10-tason riviinsä 9 oikeata numeroa. LOTTOARVONTAAN HISTORIALLINEN UUDISTUS Tällä viikolla (kierros 44/09) Loton ja Jokerin arvonta nähdään pyhäinpäivän vuoksi TV1:llä sunnuntaina 1.11. kello 20.45. Sunnuntaina Lotossa jahdataan kaikkien aikojen suurinta, 6,9 miljoonan euron jättipottia. Loton jättipotin lisäksi historiaa tehdään myös viikonlopun lottolähetyksessä. Kyseessä on kaikkien aikojen viimeinen ”perinteinen” Loton ja Lauantai-Jokerin arvonta. Suomalaisten lauantai-illan perinteikäs ohjelmanumero, lottolähetys, uudistuu marraskuun alussa. Jatkossa lottostudiolta siirrytään uudelle jokeristudiolle, jossa illan jokeriarvonnan juontaa hauska jokerihahmo. Uutta lähetyksessä on myös se, että katsojilla on mahdollisuus tuottaa siihen sisältöä Veikkauksen nettisivujen välityksellä. Arvontalähetyksen uudistus koskee sekä Lauantai- että Keskiviikko-Jokeria, ja ensimmäinen uudennäköinen jokeriarvonta suoritetaan YLE tv1:llä keskiviikkona 4. marraskuuta.