Kenossa keskiviikkona kivat voittokarkelot

Veikkauksen päivittäispeli Keno kattoi keskiviikkona kolmen pelaajan pöydän koreaksi. Keskiviikon kenoarvonta (kierros 47/09) pyöräytti nimittäin 50 000, 25 000 ja 20 000 euron voitot tasapuolisesti ympäri Suomea. Riemukkaimmat voitontanssit humpattiin Huittisissa, jonne 9-tason Keno toi euron panoksella 50 000 euroa. Voittaja oli pelannut arvopaperinsa Huittisten Säästömarketissa. Veikkaus-kortin vilauttaminen pelaamisen yhteydessä takasi sen, että voitto tulee varmasti talteen. Seuraavaksi eniten syytä hymyyn oli Mänttä-Vilppulassa kenonneella pelaajalla, joka kuittasi keskiviikon iltapuhteesta 25 000 euroa. Kahden ja puolen euron panoksella pelattu 8-tason Keno oli kiikutettu Kolhon Kempparin myyntipaikkaan. Keskiviikon kolmas iso kenovoitto liiteli Kotkan merelliseen miljööseen. Paikallinen nettipelaaja nettosi 8-tason Kenollaan kahden euron panoksella 20 000 euroa.