Kenosta kelpo kimara kahisevaa kolmelle

Veikkauksen päivittäispeli Keno on tällä viikolla (kierros 8/10) palkinnut pelaajiaan kunnon voittosateella. Tiistain ja keskiviikon kunniaksi Keno pyöräytti kolme komeaa voittoa pitkin poikin Suomea. Tuhdeinta kenopottia tuuletettiin keskiviikkona Laitilassa, kun Veikkauksen nettipalvelun asiakas kuittasi 9-tason Kenosta euron panoksella 50 000 euroa. Toiseksi levein hymy nähtiin Vaasassa, sillä paikallinen nettipelaaja kuittasi 50 sentin panostuksellaan 25 000 euroa niin ikään Kenon 9-tasolla. Viikon ensimmäistä isoa kenovoittoa juhlittiin puolestaan tiistaina Riihimäellä. 8-tason Keno toi Hämeenkadun R-kioskilla pelanneelle kenoajalle kahden euron panoksella 20 000 euroa.