Kenovoittoja sateli viikonloppuna ympäri Suomen

Sunnuntainen (krs 30/09) kenolähetys sai suun messingille ainakin neljällä paikkakunnalla. Suurinta riemua koettiin Imatralla, jonne onnetar muiskautti 200 000 euron kenolentosuukon. Onnekas 10-tason Keno pelattiin euron panoksella, ja voittokuponki rastittiin Imatran Rajapatsaan R-kioskilla. Ilon aihetta oli sunnuntaina lisäksi Kouvolassa, jonne matkasi muikea 50 000 euron voittopotti yhden euron panoksella. 9-tason Keno oli pelattu Kiltatien Nesteellä. Myös Helsinki osoittautui sunnuntain onnenkaupungiksi, kun Itäkeskuksen Metron R-Kioskilla kuponkinsa täyttänyt pelaaja voitti alavoittoineen reilut 30 000 euroa Kenon 9-tasolla. Pyhäpäivän keno-onni ei ottanut laantuakseen, sillä Turussakin saatiin nauttia Kenon hedelmistä. Turkulainen nettipelaaja voitti makoisan 20 000 euron kenopotin 8-tasolla kahden euron panoksella. LAUANTAINA LYKÄSTI YLÖJÄRVELLÄ SADANTONNIN EDESTÄ Lauantaina päästiin niin ikään jättipotin makuun, tällä kertaa Ylöjärven kulmilla. Paikallisessa S-marketissa ruksittu 10-tason Keno toi pelaajalleen ilahduttavan 100 000 euron osuman 50 sentin panostuksella.