Keskiviikko-Jokerista 230 000 euroa porukalle Tuusulaan

Keskiviikko-Jokerissa jäätiin tällä kertaa ilman täysosumaa, mutta kuusi oikein -tuloksia löytyi yksi. Lähes 230 000 euron kuusi oikein -jokeripotin kuittaa onnekas kymmenen hengen porukka. Voittoisa rivi pelattiin Tuusulassa Hyrylänkadun R-kioskilla. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.