Keskiviikko-Jokerista kirmasi reilut 250 000 euroa Järvenpäähän

Keskiviikko-Jokerin (31/09) arvonnassa ei löytynyt tällä kertaa täysosumia, mutta yksi 6 oikein -rivi rävähti Järvenpään Shellillä pelattuun tositteeseen. Kuuden numeron tuuri tuo Keskiviikko-Jokerin ystävälle noin 256 000 euron verran kahisevaa. VIKING LOTON TÄYSOSUMAT TANSKAAN JA NORJAAN Keskiviikon (31/09) Viking Loton täysosumia ei mäjähtänyt Suomeen. Kahdesta 6 oikein -tuloksesta toinen osui Norjaan ja toinen Tanskaan. Onnennumero jäi uupumaan voittorivistä, joten Onnennumero-osuus jatkaa kertymistään ollen ensi viikolla noin 1 850 000 euroa. Mikäli Onnennumero osuu ensi keskiviikon 6 oikein -riviin, täysosumille on jaossa noin 2 400 000 euroa.