Kimppakenosta kaksinkertainen ilo, 50 000 euron kenovoitto Nokialle

Tiistai-iltaa vietettiin matalapaineesta huolimatta iloisissa merkeissä Nokialla, jossa kahden hengen kenoporukka pääsi halkaisemaan suloisen 50 000 euron potin kahtia. Kumpainenkin varmisti voittosummansa 50 sentin panoksella 9-tasolla. Lykkyisä kimppakuponki oli rastittu Ruskeenpään kioskilla. KENOSSA VOITOKAS VIIKONVAIHDE Heinäkuun alku on ollut voitokasta aikaa Kenon ystäville. Päivittäispeli pyöräytti viikonloppuna tukun isoja voittoja ympäri Suomea. Voittorumban alkutahdit tanssahdeltiin perjantaina Kirkkonummella, jonne lohkesi 200 000 euron suurvoitto. Lauantaina voittovuorossa oli Vantaa, kun Keno keikautti kaupunkiin 25 000 euroa. Sunnuntaina Kenossa juhli puolestaan oululainen nettipelaaja, joka pääsi tuulettamaan reilun 90 000 euron voittoa.