KORJAUS: Kenosta kelpo potit Joensuuhun, Heinolaan ja Kannukseen

Joensuun kenovoiton myyntipaikka oli edellisessä viestissä virheellinen, oikea myyntipaikka on Elintarvikekioski Pauliina. Pahoittelemme virhettä, ohessa uutinen kokonaisuudessaan uudelleen. *** Aatonaattoiltana (krs 52/09) pyörähti Kenosta Joensuuhun mukavasti joulurahaa. Elintarvikekioski Pauliinassa laadittu Keno antoi voittajalleen 25 000 euroa. Onnenrivi oli laadittu 10-tasoon 5 euron panoksella. Tapaninpäivänä (krs 52/09) kelpasi tanssahdella, kun Vierumäen Kelokodassa Heinolassa pelattu kenorivi napsautti 50 000 euroa. Onnekas rivi oli pelattu 9-tasolla yhden euron panoksella. Samana iltana pyörähti Kenosta 40 000 euroa kannuslaiselle nettipelaajalle, joka oli sijoittanut 8-tasolle 4 euron panoksen