Kuninkuusravien V75:ssä 13 täysosumaa

Lauantaina Lappeenrannan Kuninkuusraveissa ravattu V75:n bonuskierros (krs 32/09) toi raviveikkaajille peräti kolmetoista rahakasta täysosumaa. Yhden 7 oikein -tuloksen voitto-osuudeksi tuli reilut 33 000 euroa. V75:n isointa pottia juhli helsinkiläinen nettipelaaja, joka alavoittojen myötä nappasi ravitietämyksellään reilut 42 000 euroa. Kolme täysosumaa oli pelattu Kuninkuusraveissa paikan päällä Lappeenrannan raviradalla. Kierroksen muut täysosumat matkasivat pikkupaikkakunnalle Etelä-Pohjanmaalle, Harjavaltaan, Helsinkiin, Keravalle, Kokkolaan, Lahteen, Lappeenrantaan, Mikkeliin ja pienelle paikkakunnalle Pohjanmaalle. Kuninkuusravit ja V75:ssä tarjolla ollut muhkea 581 000 euron bonuskertymä kiinnostivat ravipelaajia. V75:n vaihto kohosi 950 000 euroon.