Lauantai-Jokerista yli 20 000 euron voittoja lännestä itään

Lauantai-Jokerista (krs 48/09) napsahti napakoita 6 oikein -tuloksia peräti 11 kappaletta. Onnetar tahkoi reilun 20 000 euron voittoja Kokemäelle, Turkuun, Naantaliin, Vihtiin, Imatralle, Forssaan, Keravalle ja Lemille sekä nettipelaajille Mikkeliin ja Vantaalle. Kokemäen voittoisa Jokeri pelattiin R-kioskilla Veikkaus-korttia käyttäen, Naantalin voitto jätettiin sisään ST1:een ja Vihdissä Ojakkalan Siwaan. Turussa voittoa tuuletettiin tuplasti sekä S-market Majakkarannasta että R-kioski Martista ostetuilla voittokupongeilla, jotka molemmat oli pelattu Veikkaus-kortilla. Imatran voitto osui R-kioski Vuoksenniskassa pelatulle kupongille, Forssassa voitto oli napattu Hämeentien R-kioskin myyntipaikasta ja Lemillä voittoa juhli Kouvon Baariin rivinsä jättänyt pelaaja. Keravalla aseman R-kioskilta ostetun Jokerin voittoa pääsi jakamaan kahden hengen porukka.