Loton täräytti täysosumat Sipooseen ja Vantaalle

Lauantai-illan lottoarvonnassa (kierros 7/10) löytyi kaksi täysosumaa. Seitsemän oikein -tuloksen saalistaneet lottovoittajat jakavat noin 1,1 miljoonan potin. Reilun puolen miljoonan euron arvoiset lottokupongit oli rastittu Vantaalla Myyrmäen Citymarketissa ja Sipoossa Nikkilän S-Marketissa. Sipoon voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten voitto tulee vaivattomasti talteen. Lauantai-Jokerissa jäätiin täysosumitta, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta. Voitto-osuus oli 23 400 euroa. Jokerivoitot osuivat Hämeenlinnaan Kalvolan R-kioskille, Lahteen Metsäkankaan R-kioskille sekä pohjoiskarjalaiselle pikkupaikkakunnalle. KESKIVIIKKONA VIKING LOTOSSA 9,7 MILJOONAN MEGAPOTTI Veikkauksen lottopeleissä miljoonien metsästys jatkuu keskiviikkona (kierros 8/10), kun Viking Loton arvonnassa jahdataan huikeata 9,7 miljoonan euron jättipottia. Potti sisältää 7,6 miljoonan euron Onnennumero-osuuden.