Loton täysosumaa juhlittiin Iisalmessa – Jokeria Etelä-Pohjanmaalla ja Pietarsaaressa

Loton täysosuma matkasi tällä kertaa Pohjois-Savoon. Onnekas voittaja kuittasi kierroksen 6/10 lottoarvonnan ainoalla seitsemän oikein -kupongillaan huikeat tasan 3 miljoonaa euroa. Onnekas rivi oli laadittu Iisalmessa Pohjolankadun Neste-huoltoasemalla. Iisalmen lottovoittaja on ollut yhteydessä Veikkaukseen. JOKERIN KIMPPAVOITTO ETELÄ-POHJANMAALLE Loton rahakkaan täysosuman lisäksi ilta tarjosi myös ilon aihetta Jokerin ystäville. Lauantai-Jokerin arvonnassa löytyi Loton tapaan vain yksi seitsemän oikein -tulos, joka oli kymmenen hengen kimppapeli. Jokainen pelaaja kuittasi kimppajokerista itselleen 100 000 euroa. Peli oli ostettu pienen eteläpohjalaiselta paikkakunnan myyntipaikasta. JOKERIN KUUSI OIKEIN -TULOS TOI YLI 75 000 EUROA PIETARSAAREEN Jokeri-ilottelu ei jäänyt vain päävoittoon, sillä pietarsaarelainen pelaaja sai 6 oikein -tuloksellaan mojovat noin 75 400 euroa. Rivi oli pelattu Permosvängenin Nesteellä. Kaiken kaikkiaan Jokeri jakoi voittoja yli 100 000 kappaletta.