Lotto pamautti yli 1,1 miljoonaa Puolangalle

Lauantain lottoarvonta (kierros 50/09) pyöräytti Suomeen jälleen uuden lottomiljonäärin, kun puolankalaisen pelaajan riviin tärähti kierroksen ainut 7 oikein -tulos. Veikkaus.fi:ssä rivinsä pelannut kainuulainen nettoaa onnekkaalla rivillään messevät 1,1 miljoonaa euroa. JOKERISSA KUUSI 6 OIKEIN -TULOSTA Myös Jokerissa päästiin jälleen juhlimaan isoja voittoja, kun 6 oikein -tulos kilautti kuusi 35 000 euron voittoa ympäri Suomen. Onnelliset voittajat olivat jättäneet kuponkinsa Ounasrinteen R-kioskilla Rovaniemellä, Muhoksen Nesteellä, Tampereella Hervannan K-Extrassa, K-Supermarket Petosessa Kuopiossa, Kirkkonummen K-Citymarketissa ja Tampereella Kulman Grilli ja Elintarvikkeen myyntipaikassa. Lotossa juhlivat tällä kierroksella myös 6+1 -tulokseen yltäneet, sillä tuloksen voitto-osuus kipusi yli 13 000 euron. 6+1 -tuloksia löytyi kaikkiaan 15 kappaletta. Myös lisävoittoluokissa päästiin mukavasti voittoihin käsiksi. 4+3 oikein -tuloksia löytyi 16 kappaletta, voitto-osuuden ollessa lähes 3000 euroa.