Miljoonapotti tanssahti jenkkapitäjään

Asikkalan Vesivehmaalla oli lauantai-iltana (krs 22/09) syytä tanssahdella jenkan tehtiin, kun Vesivehmaan Nesteeltä ostettuun lottoriviin osui seitsemän oikein. Koska lottoarvonnassa löytyi vain yksi seitsemän oikein -rivi, onnekas pelaaja kuittaa kupongillaan alavoittoineen huiman 1 110 000 euron potin. Vaikka Lotossa nähtiin vain yksi täysosuma, kierros tarjosi peräti 23 kappaletta 6+1-tuloksia. Voitto-osuudeksi muodostui reilut 8 000 euroa. Veikkaus-kortti korvaa Voitot tilille -lipukkeen Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Kesälomamatkalla Veikkaus-kortti -asiakkaat voivat piipahtaa ilmaiseksi vaikkapa Helsingissä Taidemuseo Kiasmassa, Vantaalla Heurekassa tai tutustua Tampereen museoihin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.