Monivedosta 42 000 euron voitot Askolaan, Kemiin ja Vantaalle

Perjantain Moniveto 4:ssä (krs 22/09) oli kohteena kotimaista jalkapalloa. Monivedon oikea tulosyhdistelmä Klubi 04 - AC Oulu 5 – 1, TPV - FC PoPa 1 – 1 ja KaaPo - Ilves 1 – 4 antoi kertoimeksi 212 983,98. Komea kerroin toi mojovat 42 000 euron monivetovoitot Askolaan, Kemiin ja Vantaalle. Askolan monivetovoitto osui Monninkylän K-marketiin. Kemin ja Vantaan voitot oli pelattu Veikkauksen nettipelipalvelussa. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.