Monivedosta reilun 25 000 euron voitot Kuopioon ja Jyväskylään

Maanantain (krs 23/09) Moniveto 5:ssä oli kohteena suomalaista jalkapalloa. Veikkausliigan ja Kakkosen kohteiden oikea tulosyhdistelmä oli KäPa-FC Kiffen 5–1, LoPa-SalPa 0-1, FC Inter-FC Honka 2-1. Tulosyhdistelmän kertoimeksi muodostui 22 063,43, mikä toi 1,15 euron panoksella kuopiolaiselle ja jyväskyläläiselle nettipelaajalle noin 25 000 euron voitot. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Veikkaus-kortin omistajat pääsevät keskiviikkona ilmaiseksi Jyväskylän taidemuseoon, Suomen käsityön museoon sekä Kansallispukukeskukseen. Edun saa käyttöönsä Veikkaus-korttia museon lipunmyynnissä näyttämällä. Kuopiossa 100 ensimmäistä Veikkaus-kortin haltijaa saavat kaksi lippua yhden hinnalla pesäpallon Itä-Länsi -tapahtuman naisten otteluun. Ottelu mitellään lauantaina 27.6. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.