Monivedosta reilut 23 500 euroa Kaaviin

Lauantain (28/09) Monivedossa oli kohteina jalkapalloa Suomesta, Norjasta ja Islannista. Turkulainen FC Inter ja IFK Mariehamn jakoivat pisteet luvuin 1–1, Norjassa Stabæk IF jätti Viking FK:n kotonaan nollille numeroin 2–0 ja Islannissa puolestaan Valur vei vierasvoiton KR:ltä niukasti 4–3. Monivedon kertoimeksi muodostui makoisa 31 398,28. Kaavilainen jalkapallotietäjä haistoi oikeat tulokset ja nettoaa tietämyksellään noin 23 500 euron monaripotin. Kaavilaispelaaja ruksi rahakkaan Monivetonsa Veikkauksen verkkopalvelussa. ENSI PERJANTAIN MONIVEDOSSA LÄHES 136 000 EURON LISÄPOTTI Tämän viikon perjantaina sulkeutuvan Monivedon jakosummaan lisätään kierroksella 28/09 jakamatta jäänyt 135 814 euroa. Summa jaetaan kaikkien täysosumien kesken.