Oli arpavoitto syntyä Nurmijärvelle

Jos on lottovoitto syntyä suomalaiseksi, niin nyt oli arpavoitto olla nurmijärveläinen. Viime perjantaina Ässä-arvan pikkuveli Mini-Ässä-arpa pyöräytti nimittäin 10 000 euroa Nurmijärvelle. Onnekas arpa oli ostettu Nurmijärven R-kioskilta. VEIKKAUSVOITTOVAROILLA ILOA, HYÖTYÄ JA ELÄMYKSIÄ Veikkauksen peleistä hyötyvät voittajien lisäksi myös muut nurmijärveläiset, sillä veikkausvoittovarat mahdollistavat monen suomalaisen kulttuuri- ja liikuntaharrastuksen. Vuonna 2008 Nurmijärvellä tukea saivat muun muassa Nurmijärven kirjasto- ja kulttuuripalvelut kirjastoauton yhteyksien parantamiseen (5 000 euroa) ja Nurmijärven Kivi-juhlat ry Kivi-juhlat 2008 -tapahtuman järjestämiseen (5 000 euroa). Viime vuonna Veikkaus tuloutti opetusministeriölle yhteensä 407,9 milj. euroa jaettavaksi suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle.