Oli arpavoitto syntyä Tyrnävälle

Jos on lottovoitto syntyä Suomeen, niin nyt oli arpavoittoa syntyä Tyrnävälle. Viime viikon keskiviikkona Veikkauksen arpaperheen nestori Ässä-arpa nimittäin pyöräytti mukavan 50 000 euron potin Tyrnävälle. Voitokas arpa oli ostettu M-Tori Tyrnävästä. VEIKKAUSVOITTOVAROILLA ILOA, HYÖTYÄ JA ELÄMYKSIÄ Veikkauksen peleistä hyötyvät voittajien lisäksi myös muut pohjoispohjalaiset, sillä veikkausvoittovarat mahdollistavat monen suomalaisen kulttuuri- ja liikuntaharrastuksen. Vuonna 2008 Pohjois-Pohjanmaalla tukea saivat muun muassa Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ry lasten ja nuorten liikuntaohjelman alueelliseen toteuttamiseen 10 700 euroa ja Pohjois-Pohjanmaan Liikuntaopistosäätiö Trampoliinivoimistelun kehittämishankkeeseen 6 400 euroa. Viime vuonna Veikkaus tuloutti opetusministeriölle yhteensä 407,9 milj. euroa jaettavaksi suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle.