Pesismonivedosta kolme lähes 40 000 euron pottia

Tiistain (28/09) Moniveto 1:n pesäpallokohteet toivat kolmelle pelaajalle reippaat 37 422 euron voitot. Veikattavana olivat Sotkamon juoksujuhlaan 12–4 päättynyt Kitee–Sotkamo ja tasaisempi Raahe–Joensuu, jonka Raahe voitti luvuin 9–6. Kerroin oli hulppea 187 110,93. Kaksi voittajista on veikkaus.fi:n nettipelaajia Espoosta ja Siuntiosta, kolmas pelasi kuponkinsa Tampereen S-market Linnainmaassa. MUHKEITA PESISKERTOIMIA VIIKOSTA TOISEEN Viime perjantain Monivedossa (krs 27/09) naisten ja miesten Superpesisotteluiden tulosyhdistelmän kerroin kohosi niin ikään korkealle ja oli huikeat 173 919,02. Kierrokselta löytyi kolme 35 000 euron voittoa. Isot voitot osuivat nettipelaajille Helsinkiin, Turkuun ja Vantaalle.