Pesismoniveto tuotti tukevasti tuohta kuudelle nettipelaajalle

Tiistain (31/09) Monivedossa arvuuteltiin kahta kiperää Superpesisottelua. Hyvinkää voitti Kouvolan kotonaan lopulta juoksuin 10–9 ja Koskenkorva–Kitee päättyi lukemiin 3–1. Lopulliseksi kertoimeksi muodostui muhkeat 106 070,35. Kierroksen rahakkaimmat monivetopotit kotiutettiin Veikkauksen verkkopalvelun pelaajille Helsinkiin, Mikkeliin, Siuntioon, Turkuun sekä kahdelle eri voittajalle Vantaalle. Kukin pesäpalloasiantuntija nettoaa Monivedoillaan runsaat 21 000 euroa. TORSTAIN PESISMONIVEDOSSA JAOSSA LISÄRAHAA Torstain (31/09) Monivedossa on luvassa aimo annos ekstrajännitystä. Pesismonivedossa on nimittäin jaossa lisärahaa yhteensä 135 187 euroa. Lisäpotti jaetaan kaikkien täysosumien kesken.