Satatuhatta Satakuntaan – Maakunnan keno-onni jatkuu

Jos onnen mittarina käytetään Kenoa, Satakunnasta löytyvät tämän hetken parhaat jäniksenkäpälät, neliapilat, hevosenkengät ja muut onnenkalut. Onnetar nimittäin suosi jälleen Satakuntaa, kun Kenon keskiviikkoarvonnassa (27/09) maakuntaan heilahti 100 000 euron kenopotti. Pienelle paikkakunnalle osunut onnekas rivi oli pelattu 10-tasolla ja 50 sentin panoksella. SATAKUNNASSA VOITTOPUTKI Satakuntaan on viime aikoina pyörähdellyt kenovoittoja enemmänkin: Maanantai-illan (27/09) arvonnassa Raumalle osui mukava 25 000 euron voitto. Voittoisa rivi pelattiin Sahamäentien Salessa. Sitä ennen Satakunnassa juhlittiin kenovoittoa viime viikon keskiviikkona (krs 26/09), kun Porintien Prismasta Raumalta ostettu Keno pyöräytti pelaajalleen muhkean 75 000 euron voiton.