Savonlinnaan jälleen kenovoitto – nyt 25 000 euroa

Kenon onnetar tuntuu muuttaneen pysyvästi Savonlinnaan ja etenkin paikalliseen Prismaan. Torstai-illan kenoarvonnasta (krs 49/09) pyörähti 25 000 euroa jälleen Savonlinnan Prismassa rastitulle kupongille. Onnekas rivi oli pelattu 9-tasolla ja 50 sentin panoksella. Kenon voittoputki alkoi Savonlinnassa viime lauantaina (krs 48/09), kun kaupunkiin napsahti muhkeat 200 000 euroa Savonlinnan Prismassa pelatulle kupongille. Sunnuntaina voittoisa meno oopperakaupungissa jatkui, kun 5 hengen porukka nappasi yhteensä 200 000 euroa, josta kullekin pyörähti sievoiset 40 000 euroa. Onnekas kenorivi osui tuolloin Savonlinnan Sokoksella rastittuun porukkakuponkiin.