SM-liigan Monivedon kerroinralli toi kuusi 85 000 euron voittoa

Veikkauksen vedonlyöjillä oli syytä hymyyn tiistain SM-liigakierroksella. Moniveto 1:n kohteena oli kolme liigavääntöä ja panoksena 120 000 euroa lisärahaa. Kierroksen ottelut jäivät erittäin vähämaalisiksi, joten oikea tulosyhdistelmä HIFK - Jokerit 0 – 0, KalPa - Lukko 0 – 1 ja Blues - Ilves 4 – 1 täräytti Monivedon kertoimeksi hulppeat 429 043,15. Kunnon kerroin tiesi sitä, että kuuden vedonlyöjän pelikassaan kilahti peräti 85 000 euroa. Päijät-Hämeessä SM-liigatietämys oli hyvin hallussa, sillä maakuntaan mäjähti peräti neljä täysosumaa. Kaksi 85 000 euron arvoista Monivetoa oli pelattu Lahdessa Saksalan Kioskilla, kolmas niin ikään Lahdessa Lepolan Kioskilla ja neljäs Padasjoen R-kioskilla. Kierroksen kaksi muuta 85 000 euron voittoa menivät helsinkiläiselle ja järvenpääläiselle nettipelaajalle.