SM-liigan Monivedosta neljä 50 000 euron vonkaletta

Neljälle Veikkauksen urheilupelaajalle koitti kissanpäivät tiistai-iltana mojovien monivetovoittojen myötä. Värikäs SM-kiekkoilta toi tulosyhdistelmällä Ässät – Kärpät 2 - 0, Lukko – HPK 2 - 4, HIFK – KalPa 2 - 5 ja kertoimella 268 064,60 höystettynä kullekin pelaajalle reilut 53 600 euroa. Kolme vetogurua jätti Monivetonsa sisään veikkaus.fi-pelipalvelun kautta, neljäs pelaajista löi vetoa Turussa Satakunnantien Teboililla. Nettipelaajat olivat Hyvinkäältä, Siuntiosta ja Helsingistä. VEIKKAUKSEN URHEILUPELILISTA UUDISTUU LAUANTAINA Ensi lauantaina tapahtuu suuri uudistus Veikkauksen urheilupelien ystävien iloksi: tiistaisin ilmestynyt Veikkauksen Urheilupelien kohdelista poistuu ja tilalle tulee uusi Veikkauksen pelit -niminen lista, joka ilmestyy Veikkauksen asiamiespisteisiin kahdesti viikossa, keskiviikkoisin ja lauantaisin. Samassa yhteydessä myös Viikonvaihde Veikkaajan ilmestyminen päättyy. Uusi pelilista tehdään yhteistyössä Ilta-Sanomien kanssa. 16-sivuinen lehtimäinen pelilista sisältää urheilupelien kohdelistojen ja kertoimien lisäksi sarjataulukoita, IS:n toimittajien laatimia pelivihjeitä ja muita aiheeseen liittyviä tilastoja sekä taulukoita. Uusi sporttinen ja kuvitettu lista on jatkossakin kaikille ilmainen. Lista on luettavissa pdf-muodossa myös veikkaus.fi:stä.