Somerolle sujahti 20 000 euroa Kenosta

Kenon keskiviikkoarvonta (krs 29/09) suosi Someroa, sillä Kiiruntien R-Kioskilta ostettu Keno kiepautti pelaajansa kesäkassaan mukavan 20 000 euron voittopotin. Onnekas rivi pelattiin 8-tasolla kahden euron panoksella. SOMERO MAAKUNNAN 3. AKTIIVISIN KENOKUNTA Somerolla pelattiin alkuvuonna (krs 1–26/09) Kenoa 36 eurolla asukasta kohden. Somero onkin maakuntansa kolmanneksi ahkerin kenokunta. Eniten Varsinais-Suomessa Kenoa pelattiin Aurassa (43 eurolla per asukas) ja toiseksi eniten Kustavissa (37 euroa per asukas). Keskimäärin Varsinais-Suomessa satsattiin alkuvuonna Kenoon 26 euroa asukasta kohden. Koko maassa Kenoon panostettiin alkuvuonna 31 euroa per asukas.