Suomen jääkiekkotappio rikastutti vedonlyöjiä

Suomen jääkiekkojoukkueen tappio Ruotsille maanantaina Vancouverin olympialaisissa oli monelle penkkiurheilijalle katkera kolaus. Osalle Veikkauksen urheilupelaajista Leijonalauman häviö kuitenkin sinetöi komean vedonlyöntivoiton, sillä ottelu oli Veikkauksen Monivedon kohteena. Oikea tulosyhdistelmä Ruotsi - Suomi 3 – 0, Venäjä - Tshekki 4 - 2 ja Kanada - USA 3 - 5 toi Moniveto 5:n kertoimeksi 137 453,85. Mojova kerroin toi tukun 27 500 euron vetovoittoja ympäri Suomea. Viisi voittoisaa vetogurua jätti Monivetonsa sisään veikkaus.fi-pelipalvelun kautta, kuudes pelaajista löi vetoa Vihdissä Nummelan ABC-liikenneasemalla. Nettipelaajat olivat Helsingistä, Mikkelistä, Siuntiosta, Tampereelta ja Vantaalta.