Täysosumasadetta Viking Lotossa – kaksi täysosumista Suomeen

Keskiviikon Viking Lotto -arvonnassa (krs 34/09) löytyi peräti viisi täysosumaa. Kaksi täysosumista mätkähti Suomeen, kun helsinkiläiselle nettipelaajalle ja Tammisaaren aseman R-kioskilla Raaseporissa pelattuun riviin osui 6 oikein -tulos. Kaksi täysosumista oli pelattu Norjassa ja yksi Tanskassa. Kukin voittaja kuittaa rivillään runsaat 114 000 euroa. 5-vuotismerkkipäiväänsä viettävä Onnennumero ei tällä kertaa osunut varsinaiseen riviin, ja niinpä Onnennumeropotti jatkaa kasvamistaan. KESKIVIIKKO-JOKERIN ONNIOSUMA OULUUN Keskiviikko-Jokerissa päästiin voiton makuun, kun yhdestä jokeririvistä löytyi 6 oikein -tulos. Onnekas jokeripelaaja saa pankkitilillensä täytettä runsaan 53 000 euron verran. Voittotosite hankittiin Oulusta Raksilan Prismasta.