Toiveiden torstai toi kelpo kenovoittoja

Torstai oli suomalaisittain riemukas päivä Vancouverin olympialaisissa, kun sinivalkoinen mitalitili lisääntyi kahden pronssin myötä. Torstai-ilta toi ilosanoman myös kolmelle Veikkauksen Kenoa pelanneelle suomalaiselle, sillä kenoarvonta (kierros 8/10) poiki mojovat voitot Vantaalle, Lahteen ja pohjoissavolaiselle pikkupaikkakunnalle. Vantaalla Kauppakeskus Myyrmannin R-kioskilla piipahtanut kenoaja onnistui valitsemaan kuponkiinsa numerot, jotka muuttuivat kenoarvonnassa 30 000 euron arvoisiksi. Peli oli pelattu 8-tasolla kolmen euron panoksella. Voittoisa pelaaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten pelivoitto matkaa vaivattomasti tilille. Myös Lahdessa suu levisi varmasti leveään hymyyn, kun eilinen kenoarvonta teki toiveista totta ja rikastutti onnekasta pelaajaansa. Paavolan R-kioskilla pelattu 9-tason Keno ja 50 sentin panos toivat illan saaliiksi 25 000 euroa. Torstain kolmas iso kenovoitto pelattiin pienellä paikkakunnalla Pohjois-Savossa.