Triplalykkyä Himangalla – Kolme 50 000 euron kenoriviä ostettiin samasta myyntipaikasta

Kenopallot tuottivat sunnuntaina (krs 34/09) kolminkertaiset voitonjuhlat Keski-Pohjanmaalla. Himangan Kannuskyläntien Teboililta oli nimittäin ostettu peräti kolme kappaletta 50 000 euron voittoon oikeuttavia kenorivejä. Voittokenot pelattiin 10-tasolla. Kaikki kolme voittajaa saivat voittonsa kätevästi tililleen Veikkaus-kortilla. LAUANTAIN KENOSTA HORJAHTI LÄHES 61 000 EUROA HÄMEENLINNAAN Lauantai-illan (krs 34/09) kenoarvonnan suurin voitto heilahti Hämeenlinnan suuntaan. Jukolan R-kioskilla rastittu 9-tason Keno tuo pelaajalleen alavoittoineen lähes 61 000 euron potin. Voittoisa Keno pelattiin Veikkaus-kortilla, joten voittosumma napsahti vaivatta suoraan onnekkaan pelaajan tilille.