V5 täräytti 23 000 euroa Vaasaan

Keskiviikkoillan (krs 40/09) V5-ravikierros sai Vaasassa kavioveikkaajan suupielet ylöspäin. Kierroksen 5 oikein -tulos toi voitto-osuudeksi hieman yli 4 600 euroa. Vaasassa Teirin Kipsalla pelinsä jättänyt raviharrastaja oli kertaistanut rivinsä viisinkertaiseksi, joten hän nappasi pelistä komeat 23 335 euroa. Tämän viikon V5-kierroksella monet muutkin pääsivät mojoviin rahoihin käsiksi, sillä reilun 4600 euron arvoisia 5 oikein -tuloksia löytyi yhteensä 62 kappaletta. Kierroksen lähtöjen ykkösiksi nousivat Tofaststandtofurious (I lähtö), Fear Factor (II lähtö), Ride out well (III lähtö), Suomitar (IV lähtö) sekä Sing time (V lähtö). V75:N BONUSKIERROKSELLA JOPA 300 349 EUROA LISÄRAHAA Jos keskiviikon V5-pelit jäivät välistä, on kavioveikkaajien mahdollista ottaa vahinko takaisin lauantaina, kun Tampereella ravattavassa V75:ssä on jaossa muhkea 300 349 euron bonuskertymä. Jokaiselle toteutuvalle voittoluokalle on luvassa 100 116 euroa lisärahaa.