V75:stä ravasi 64 000 euroa Saarijärvelle ja Vihtiin

Lauantain V75-kierroksesta (krs 23/09) Ylivieskassa muodostui niin haastava, että seitsemän oikein -rivejä löytyi ainoastaan kaksi kappaletta. Suurin yllätys nähtiin toisessa lähdössä, kun Miss Erna ravasi ykköseksi. Seitsemän oikein -tuloksen voitto-osuudeksi muodostui muhkeat 63 868,50 euroa. Toinen seitsemän oikein -rivi oli pelattu Saarijärvellä keskustan R-kioskilla. Toinen pääpotti puolestaan lohkesi viiden hengen porukalle. Porukan voittorivi oli pelattu Vihdissä Nummelan kioskilla Pisteenkaari 4:ssä. V75:SSÄ JAHDATAAN JOPA 516 000 EURON BONUSKERTYMÄÄ Lauantaina (krs 24/09) on vuorossa vuoden neljäs V75:n bonuskierros. Kouvolan V75-finaaleissa jaetaan normaalin voitto-osuuden lisäksi bonuskertymä. Tällä kertaa bonuskierroksella on tarjolla jopa 516 435 euron bonuskertymä, eli jokaiselle toteutuvalle voittoluokalle on luvassa 172 145 euroa lisärahaa. Veikkauksen raviasiantuntijoiden laatima bonuskierroksen V75-vihje löytyy torstai-iltapäivästä lähtien kätevästi Veikkauksen ravipelisivuilta osoitteesta veikkaus.fi/vpelit.