Vakioista voittoja ympäri Suomen - koreimmat kahisevat Kiuruvedelle

Lauantain (krs 31/09) Jalkapallovakiossa löytyi vain yksi 12 oikein -täysosuma. Veikkauksen verkkopalvelussa pelattu järjestelmä toi pelaajalleen Kiuruvedelle alavoittoineen muhkean noin 48 000 euron voiton. SUNNUNTAIN VAKIOSTA TÄYSOSUMAT VIIDELLE PAIKKAKUNNALLE Sunnuntain (krs 31/09) Vakioveikkaus tarjosi juhlan aihetta ympäri Suomen. Vakiorivi muodostui kohtalaisen haastavaksi. Yksi rivin suurimmista yllätyksistä koettiin Valkeakoskella, kun nousija JJK yllätti vieraissa Hakan maalein 4–2. 13 oikein -tuloksia löytyi viisi kappaletta. Reilun 24 000 euron vakiopotit osuivat riveihin, jotka pelattiin Salossa K-citymarketissa, Maarianhaminassa Servicegatanin Shellillä ja Pietarsaaressa Holländerin kioskilla. Viides täysosuma osui espoolaiselle nettipelaajalle.