Vakion 12 oikein -tuloksilla joulurahaa ympäri Suomea

Lauantain vakiokierros (50/09) osoittautui sen verran haasteelliseksi, että täysosumien löytyminen jäi pienestä kiinni. Sen sijaan 12 oikein -tulosta pääsi tuulettamaan seitsemän vakioveikkaajaa ympäri Suomea. Yhden 12 oikein -tuloksen voitto-osuudeksi tuli bonuskierroksen myötä reilut 32 000 euroa. Lauantain muhkeinta vakiovoittoa juhli tamperelainen nettipelaaja, joka kuittasi kierrokselta itselleen alavoittoineen mukavat yli 45 000 euroa. Muut voittorivit oli pistetty sisään Euran R-kioskilla, K-supermarket Mehevässä Iisalmessa, Ryhti-Kioskilla Kurikassa, Chef´s Grill & Kitchenissä Hämeenlinnassa, Taivalkosken R-kioskilla sekä Lempäälän Kirja- ja Paperikaupassa.